gudsågudomligtgladjagblirnunärdusägerså

Det här inlägget är tilldelat min käära klasskamrat tom brännvall,
ifall det var någon nyfiken själ där ute som ville veta det, läs & njut!

Idag hade vi streetdance på idrotten, FYFAN VAD KUL!
Vi fick verkligen "shaka what ya mama gave ya", om jag säger så! ;)

Idag har jag också varit ute och sprunigt, ojojoj.. nog är jag väl ganska hurtig?
Fattar inte varför alla säger att jag är slö.. :o

Ne, det var allt för idag. Nu blir det duschen osv,
sen tillbringa några timmar med en väldigt bra vän. (sängen)
Imorgon blir det nog en mysig heldag, (ja, sen när har en dag varit halv..? jaja)
Skriver om den imorrn, eller kanske inte. Får la se, pusssss mina vänner ♥



Kommentarer
Postat av: HannaF

det där med sängen kan ju missuppfattas anna! ;)

2008-04-26 @ 16:42:38
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0