it kind of hurts when the kind of words you write kind of turn themselves into knives

som så många andra har jag kollat schemat inför hösten. jag säger bara niiiiiiiiice. alla dagar var helt okej, men fredagarna var underbara! enbart 2 lektioner. efter jul bara 1 lektion och efter v.15 är jag helt ledig på fredagarna! detta är ju bättre än bra och bäst på samma gång. det är bara att hoppas på att det inte ändras, och att inte allt har sparats till 3:an. om inte så kommer det här bli underbart även fast jag har lite ångest för att skolan börjar snart men när jag fick veta schemat kändes det liite bättre! ska bli skoj att kära led1b ska mogna (kanske inte men) och bli led2b istället, herregud vi blir ju stora nu. sen ska jag bara skicka en liten tanke till johanna b, för att hon har otur & för att hon är så himla söt ändå, puss på dig

och puss på alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0