i'm back

nu är mitt internet tillbaka! efter dryga 2 veckors tittande i taket, wow. jag känner mig helt tom i skallen (tror det är chocken över att äntligen få tillbaka mitt sociala liv) så vet inte riktigt vad jag ska skriva. kanske ska berätta om några stunder från dessa veckor, det får nog bli så. jepp

det var t.ex. strömavbrott i byn igår, men (hör och häpna) inte på vår sida av bensbyvägen! meeen, allt bra har ju någonting dåligt med sig (eller tvärtom) så vi var utan vatten istället. alltid ska det vara nåt, mhm.

jag och mamma har haft "ljus-slocknings-tävling" förra helgen också. då tävlade vi om vilket ljus som skulle slockna först. det är vårt lördagskvällsnöje! (för er som undrar så vann jag)

sen sa sandra en rolig kommentar före idrotten i onsdags
erica: bor din farmor & farfar nära dig anna?
jag: jo typ 100 meter kanske
sandra: det gör min farfar också, eller alltså han bor en äng ifrån!
haha, tur att det finns någon som har det precis som mig...

och veckans roligaste var nog ändå då en bil körde ut precis framför vår bil i byn. pappa blev jätte sur, tutade och visade fuck you till gubben. det är likt min pappa, jag har någon att brås på alltså!

sen såg jag även en kille (gubbe) som gick in i snurrglasgrejjen i smedjan. alltid lika kul
jag har även läst ut en bok som heter tisdagarna med morrie, jag säger bara: läs!

jo som ni förstår så är mitt liv väldigt händelserikt, jag älskar det.
det var allt för mig denna underbara söndag kväll, vi hörs väl snart igen.

Kommentarer
Postat av: häna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA

2008-12-15 @ 13:08:52
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=90508 Bli medlem och få en massa smink gratis =)

2008-12-17 @ 19:26:42
Postat av: blomman

hahahahahahahahah, älskade bondar!<3

2008-12-17 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0