Hej & hejdå stockholm, tiden går alldeles för fort.

Stockholm var helt perfekt!
lördag umgicks vi med min Moster och hennes man och min kusin Alice, for och handlade och fixade på. Det blev också en massa bus med Alice! 
söndag var jag ännu mer social, gick på prommis och lekte med Alice i en lekpark. Mys!
måndag bar det av in till huvudstaden. Gick drottning gatan upp och ner, och upp igen. Och sen ner ännu en gång. Fett najz! ;D Hittade en del fina grejjer och passade på att färga mitt hår (eftersom det inte blev så lyckad då jag gjorde det hemma. HAHA) och klippte mig. :)
tisdag for vi till en stor galleria i Kista. Gick i affärer och hade kul! Senare på kvällen gick flyget hem till Luleå igen.

Vi gjorde ju lite mer grejjer också, men såhär såg det mest ut. Riktigt lyckad resa!
Sen måste jag bara påpeka klimatet i stockholm ;p INGEN SNÖ! Det var skönt, varmt och bäst. Längtar tills vi börjar få vår här i Luleå. Eller varför inte sommar? :)  



PUSS OCH HEJ ♥
/anna

Kommentarer
Postat av: HannaF

men ååh fan va härligt! sör unge (ungar* ;) på bilden =)

2008-03-01 @ 01:21:56
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0