jag har ingen fantasi=ingen rubrik

Ikväll är det Grey's anatomy säsongspremiär!! WOHO

Före det måste jag också hinna med att plugga, mitt liv innhåller typ ingenting för tillfället? Sova, äta, plugga.. Det har inte hänt nåt intressant på hela januari nästan, och ingenting i februari än så länge. NU MÅSTE JAG HITTA PÅ NÅGOT! Jag är inte ens med mina två små flickor i byn på vardagarna som jag var förr, då är det illa! Saknar det här roliga livet, som är på sommaren. Även fast man inte gör någonting speciellt på sommaren så är livet ändå så sjukt bra! Jag blir mer spontan på sommaren, orkar inte planera så mycket. Det är det bästa som finns, att vara spontan alltså.
Men, mitt liv är ganska skönt för tillfället egentligen. Om jag tänker efter. Nu håller jag på att vila upp mig inför våren, och då jävlar ska det bli roligt. Det har jag bestämt! :D

Ne nu ska jag gå och göra en av mina tre huvudsysslor, nämligen att äta. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0