Yellow lemon tree

KUL att jag ser ut som en misslyckad idiot? En blandning av en fjortis, Malfoy i Harry Potter och Tony i Let's dance. OCh mitt ibland alla dessa jävlar så finns en liten bit av mig själv. Eller mitt hår. Fan. Mitt hår ser inte så bra ut.
Tur att det är lov så ingen i skolan ser mig, men lite otur att jag ska till sthlm imorrn så alla i sthlm kommer skratta åt mig. Jag får hoppas att jag vaknar upp imorrn och är lite nöjdare än vad jag är nu i alla fall. För tillfället har jag lust att färga mitt hår brunt. Eller kanske klippa av det. Vill inte ha den här skithårfärgen längre!

Nej, nu måste jag sova.
Väckarklockan ringer 05.45 imorron och då ska jag vara pigg. Jo, tjena
Sen bär det av till huvudstaden! najssss
Ha det bra i lilla Luleå allesammans :)


PUSS OCH HEJ ♥
/anna

Kommentarer
Postat av: HannaF

Blir avis på dig! Alltså på att du är i sthlm och inte för att du är lik tony erving eller malfoy. Jag tycker du är söt som du är :$ kyss&smek

2008-02-27 @ 18:56:14
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0