strömavbrott, igen!

hah, typiskt. Just när jag hade skrivit klart ett helt okej långt blogg inlägg och tänkte precis  trycka på spara och publicera, SÅ BLIR DET STRÖMAVBROTT! Datorn slår av sig, men strömmen kommer tillbaka lika fort så den slår på sig igen. Men mitt fina inlägg är borta, och här sitter jag igen, och måste skriva allting från början. Ja, såhär är det att bo i bensbyn när elgrejjerna är för klena så dom inte ens tål lite snö.

På tal om snö så var det ju inte måttligt med snö det har kommit idag! sjukt mysigt, om det bara kan sluta blåsa nångång. Om det ändå ska vara vinter och kallt så ska det vara på riktigt, inget mesande med slask och is. :p

När vi skulle gå tillbaka till örnen efter att vi haft vår sjuukt jobbiga (men roliga) idrott så blåste det vääldigt mycket. Vi kunde knappt gå framåt och alla bara skrek ;p Vi var tvungna att hoppa över en 100 meter hög driva också, och jag blev rätt så blöt om man säger så. Men det måste iallafall ha sett kul ut för dom som såg oss ;)

Här kommer två små bilder från denna underbara vinterdag ;) tjarå. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0