det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

Jobbade idag, det kändes tungt igårkväll men idag var jag riktigt på hugget! vaknade av att mamma hade bakat bröd så det var helt underbart. perfekt jobbväder har det ju också varit! imorgon blir det också jobb, klagar inte. det gör ingenting om det är regn imorgon också, men sen får det tamigtusan bli fint väder igen. jag hörde rykten om att det skulle bli strålande sol i helgen och värmerekord på lördag? det är bara att hålla tummarna hårt som en.. sten.

nu ska jag göra något, är sugen på att jogga (händer inte ofta) älskar att springa i regn! men eftersom jag var vrålhungrig för ett tag sen och åt som en häst nyss så kommer jag få mjälthugg, känns mindre lockande dock.

får väl se var kvällen traskar


Kommentarer
Postat av: HannaF

va! jag trodde det hette mjäl-tugg :(

2008-07-24 @ 09:02:29
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0