piteå super & spyr

hemma igen efter en helt otrolig helg. allt har varit JÄTTE roligt!

här kommer några händelser jag sent kommer glömma
mobilen i toalettstolen (hah fräscht, javet) det lilla mötet med polisen, allt glatt folk (speciellt ske-å flickorna, men alla andra också) snygga killen (olagligt snygg, grym på att dansa:o) STÄMNINGEN, tAKIDA, afasi & filthy (!!!), berka(berra) bus, skumtältet, öjebyn (trott eller ej), gråten som blev till helt galet roligt skratt istället, allt annat skratt (kunde aldrig sluta skratta eller le, helt underbart), da-da-dansen, alla som pratade ful pitemål (HAH) och sen sist men inte minst får jag ju inte glömma patrik... eh ja

nu kommer jag inte ihåg mer, men allt var helt gaaaaaalet  
det blir alltid lyckat då jag får vara med dom coola flickorna ;)



Kommentarer
Postat av: Bella

vi hade oslagbart kul;) puss till patrik graorr! ahhah

2008-07-27 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0