varför?

  varför, det är den stora frågan.
varför ska jag tvinga mig själv & se skräckfilmer när jag vet hur rädd jag blir?
såg the ring 2 med linnea nyss, den var inte så jätte läskig ändå, men är ändå tokrädd nu.
jag körde moppe hem, och då kändes det som att samara skulle stå på vägen vilken sekund som helst
jag skickade ett sms och frågade om jeppe var hemma, men det var han inte. mamma & pappa sover i sovstugan
så jag är ensam i huset. nu på natten förstår jag hur läskigt mitt hus är. jag ska aldrig bo ensam
jag tvättade snabbt av mitt smink, men det kändes som att flickan stod bakom mig hela tiden
tandborsten var på den andra toan. den vågade jag inte hämta.
så nu sitter jag här, rädd & med oborstade tänder och tänker på om det var värt att se den där filmen?
ni kan ju försöka gissa vad svaret är! hoppas ni sover gott, godnatt :o


min läskiga bastu-dörrs-springa ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0