årets ljusaste dag

jag tror ingen har missat att det var midsommar igår. jag har alltid älskat midsommar, det är så mysigt med all sommarmusik, kransar och allt som hör till! synd bara att det börjar bli mörkare nu (med tanke på min otroliga rädlsa för just mörker) igår var också min första riktiga sommarlovsdag om jag får lov att säga så. gudomligt!



vad hände då på denna fantastiska dag? jo, började med mysigt midsommarfirande i brändöhamn. träffade folk och planerade lite inför kvällen. lyssnade även på sandra & isabelle som sjöng, sjukt fint! sen bar det av hemåt, jag vickan linnea & bella for och chillade hos mig. åt massor med kakor och jag råkade ramla baklänges med min stol då jag skulle knäcka ryggen. skadeglädje från alla, t o m från mig själv. efter denna cirkus blev det go middag med familjen, sen for jag iväg till linnea. där blandade vi lite drinkar och hade det allmänt mys. efter ett tag for vi iväg till stranden. där blev det grillning, volleyboll och mycket skratt med trevliga människor. fick även åka i barnens glidarbåt vilket var riktigt kul! kvällen avslutades hos linnea med folket med lite tennis & en trasig stol.

denna kväll var lyckad, hoppas att alla haft det lika bra som mig!


gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0