ogillar skarpt

bejz
det här är ett "ogillar skarpt-brev" till alla dumma
jag hade köpt ett spray idag, testade ett par skor, glömde påsen på golvet, gick ut ur affären, kom på att jag tappat påsen på indiska, gick dit, frågade expediten, dom hade ingen påse, någon hade tagit min påse.

så nu till poängen, varför är man tvungen att ta en påse? varför kan man inte bara lämna in den till affären och göra en god gärning? även fast det bara handlade om 100:- så känns det drygt, eftersom jag bara äger 87 kr efter detta.
och inte kommer jag orka/ha råd att köpa ett nytt spray heller

+ att det regnar idag
fuck alla jävlar


Kommentarer
Postat av: Bella

ja allt var sallad idag på stan, kiss och bajs. förutom sällskapet då ;)

2008-06-24 @ 18:25:14
Postat av: Anonym

Helt sallad att ta din påse!

2008-06-24 @ 20:39:11
Postat av: HannaF

hahah bejz ;D

2008-06-27 @ 09:49:16
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0