onödigt, va?

faaan sverige. det var väl onödigt att förlora mot ryssland?
nu blir det inga mer mysiga fotbollskvällar med ligan och
ligga och kolla på när zlatan visar sina talanger på planen. 
synd!


idag har jag jobbat (solat samtidigt), gått på stan med vickan,
hjälpt vickan med jobbet (hennes jobb var kul!), hälsat på f&f
och sett fotbollpå bergnäset med alla underbara små personer.

nu ska jag gå & sova, sista jobbdagen imorgon
sen väntar flera långa sommarlovsveckor framför mig, helt underbart!
efter jobbet imorgon ska vi sätta på hästmyggmedel på oss själv,
myggen ska då inte få bita mig på midsommar!
efter det blir det tagg inför fredagen!

jag har kommit på en bra sak med mygg(tro det eller ej)
dom gör så att man springer fortare då man är ute & joggar!

det var allt för ikv, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0