SOMMARLOV ;>

det var så konstigt hur jag smalt, det var så härligt hur jag föll



TJABBA =)
gårdagen var riktigt underbar!
dagen började med konsert i lärkans aula, där sofia med gänget sjöng. det var så sjukt bra så jag satt och rös heela tiden. ni var verkligen grymma! du är min idol sofia <3

senare blev det att fara till skolan & prata lite betyg & sen även lite chill på stan. efter det bar det av till gültza med klassen. fikade lekte och solade, underbart! sen blev det chillning på stan igen och vid fem åt vi med klassen på waldorf, sen gick vi och såg på alla fina på balen. efter det blev det gültza än en gång, mycket folk man kände och riktigt kul! jag tog även årets första dopp :o (kalltkalltkallt&litekul&värt) jag och vickan for hem där vid elva, så det blev en lugn kväll för oss!

IDAG SMÄLLER DET! ;> godmorgon :)

image92

årets första dopp!
foto: go-hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0