:D :D :D :D :D

JA, eftersom jag inte är det minsta trött så passar jag på att skriva ett litet inlägg nu!

Igår var vi i Linneas stuga, det var kuuuul! Först satt vi o pratade om en massa viktiga & oviktiga saker. Sen hörde jag hur det lät lite på fönstet, men jag vågade inte säga det till någon eftersopm dom hade trott att jag var knäpp. Men sen hörde vi en smäll mot fönstet. Jag blev jävligt rädd men förstod sen att det var burken & sebbe som kom o spökade eftersom jag hade varit klantig o säga till dom att vi skulle dit. Så bella ringde sebbe o hörde vad han gjorde, men han var hemma tydligen. Så vi trodde på han o började tro att det var nitram o erik o joel som hade knackat på rutan istället (jag var jävulskt rädd vid den tiden) men sen försökte vi ringa nitram o alla, men dom svarade inte :s efter mkt om och men så kom iaf sebbe in i stugan och visade sig. Så det var burken sebbe o pelle p som hade spökat för oss, verkligen roligt :p ha-ha! sen spelade vi svartpetter flera gånger (jag förlorade aldrig, burken alltid) åsen for dom! då pratade vi lite mer osen sov vi en god natts sömn :) häääärlig kväll <3

Idag vaknade vi i stugan. For hem osv, sen for vi till stan & storheden på äventyr, ( äventyr är det minsta man kan kalla det, men orkar inte berätta. ;) ) sen vid 21.0 kom vi till SÖTsofia iallafall :D där vare parteey!  riktigt kul o lära känna lite estetare! puss på alla er! <3 sen åkte vi hem med sebbe och nu sitter jag här, ojoj! det var KUUL som stryk! :D

livet leker, sofia är jävligt bra, kärlek till alla <3 pussssssssssssssssssssssss¨

image63

Kommentarer
Postat av: qwer

jag älskar dig! du är allt för mig!

2008-03-26 @ 02:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0