If you were a river in the mountains tall, the rumble of your water would be my call

Gårdagens promenad var jobbig men samtidigt riktigt skön! Vi gick från hälsans hus, runt gültza, sen till golfängen, malmudden, bergnäsbron och sen tillbaka till hälsans hus. Det tog två timmar i slasket. Typiskt nog, så hade jag klarat mig från att blivit blöt om fötterna tills jag var ungefär 1 meter från målet. Det brukar vara så :p Hanna var lite deppig i början, men jag fick ändå le åt hennes djupa suckar. Haha! Hon är för söt.

Den här dagen orkar jag inte ens prata om. Det har funnits bättre dagar, om man säger så. Men jag ska inte klaga, snart ska jag gå och äta smörgåstårta hos farmor & farfar. Det är 3:e gången på 4 dagar som jag hälsar på dom, och det känns riktigt bra! :)

hejdå <3


Hur kan man sakna någonting som man aldrig har haft?

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?
:)

2008-03-12 @ 17:32:51
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: HannaF

du är för söt! :)

2008-03-12 @ 22:45:32
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0