If you were the winter, I know I'd be the snow

» Idag när jag gick från skolan med Hanna så började hon ASGARVA. Jag började såklart också att skratta (för vem skrattar inte åt hennes underbara skratt?) Det går inte att förklara hur otroligt skönt det var att få skratta sådär hysteriskt mycket, och glömma allting som jag går runt och tänker på. Idag skrattade jag så jag grät före idrotten också, Hahaha, det var roligt! Jag älskar att skratta och glömma allting för några sekunder, det är underbart!

Nu ska jag städa mitt rum, sen ska jag plugga matte & kanske se någon film. I have no life!
  ρυςς & κΓαΜ ♥   : )

image56

Kommentarer
Postat av: Bella

hah anna det som stör mig då du använt grekiska bokstäver till att skriva puss & kram är att jag läser det helt annorlunda:p för mig blir det : Ryss & kgam

2008-03-13 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0