just friends

Jag har kommit på hur jag tränar bäst.
Jag vilar mig i form! Finns ingenting bättre (y)


Idag var jag & hanna ute och lekte med dagisbarn, det gick jätte bra!
Jag klippte mig idag också, inte så stor förändring, men känns riktigt skönt!
Imorrn äre matte b nationella i 4 timmar, woho! hoppas det går bra, det känns
helt ok, så då kan det iaf inte gå helt åt skogen? Slutar efter det tror jag, eller så
har jag idrottsprov. Hoppas på det första eftersom jag inte pluggat till det provet.
men alla säger att det är lätt så det klarar man väl lätt, så sportig som jag är.. uh

ne till sist måste jag bara säga att jag måste nästan sluta se på grey's anatomy,
det är alldeles för sorglig för mitt hjärta :)




bilder från valborg, tidigt på kvällen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0