sommaren är påväg

tjollahopp!
här sitter jag, färdig & klar för en givande dag i skolan.
igår somnade jag 19.00 och fick sova till 08.00. det bästa av allt var att jag vaknade vid tolv nångång och trodde att jag försovit mig, men sen märkte jag att jag hade 8 skööna timmar kvar att sova. det finns knappt någon bättre!
idag har vi nk som jag hoppas är sista för terminen, sen har vi "picknick" i det gröna med idrotten. efter det ska jag hem & sola i go solen. jag känner på mig att den här dagen kommer att bli riktigt riktigt bra. hejdå kompisar!

tänker på dig. <3

Kommentarer
Postat av: A

Gud vad skönt att kunna sova så länge!!! Önskar jag kunde få prova på det i alla fall en gång ;)

2008-05-29 @ 09:28:03
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0