TV

Jag tycker lite synd om personer som bor i andra länder och pratar engelska. Tänk när de ser på tv! De bästa serierna är ju på engelska och då blir ju alla som pratar engelska tvungna att se alla serier utan text. Jag älskar när det är text, och jag hatar (ogillar skarpt) att se svenska serier utan text. Då hör jag ju inte vad dom säger och måste höja ljuder så fruktansvärt.

Så nu skickar vi en liten tanke till alla engelsktalande personer ute i stora vida världen. ja, skick skick.
Det är verkligen så synd om dom som kan prata flytande engelska, jag tänker på er.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

you're thinking too much! :))))

2008-11-26 @ 22:06:02
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: blomman

haha knäppis!

2008-11-26 @ 22:21:03
Postat av: Sandra

haha du verkar inte ha så mycket att göra när du sitter och tänker på det där ;p haha

2008-11-26 @ 22:51:52
URL: http://sandraasandstrom.blogg.se/
Postat av: bella

anna, du har sociala problem

2008-11-27 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0