lista

spelade poker igår
vickan & bella satt och skrek typ? så linnea hörde inte så mycket
jag ville att jag & linnea skulle dela på vinsten om det var vi två kvar sist
jag: linnea, vi delar på allt
linnea: om vi ska grilla en hatt? va?
vickan & bella skrek som sagt var. det slutade iallafall med att vi splittade vid halv tre på natten (y)

..och bara för att det är tråkigt just nu kommer en sån här kul grej

Har du pussat nummer 2? jo hihi
Vad har du för relation med nummer 20?  jobbade tsm i sommar
När ska du träffa nummer 30? farmor & farfar, hoppas snart.
Är nummer 18 söt? blom, ja min stjärna ju
Vad var ditt första intryck av nummer 13? helt okej tjej, fast lite bitchig (vågar inte skriva vem det är heeh)
Gillar du nummer 14?
bella, min baby. jag gillar henne väldans mycket!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? amanda stallet, jo en gång ute i skogen faktiskt
När ska du träffa nummer 25 nästa gång? elli,  jag hoppas på måndag efter lovet
Är du nära vän med nummer 23?
Danne modig, ja han är en äkta vän så att säga
Har du gått på bio med nummer 4? ammo. räknas filmkväll? nähä, då är svaret nej^
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?  hem (mitt hemnr alltså), blir nog ganska svårt att gå ut med huset, men annars hade jag inte tackat nej
Vad pratar du och nummer 5 oftast om? andre hansson, hm livets stora problem
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? annika, jo hon är väl mys så
Vad har du och nummer 24 för relation?
dannes gamla nr, men vi är gamla klasskompisar & vänner
Vad skulle du vilja göra med nummer 26? 
emilia, haha vet ej typ.. inget..
Vad är det bästa med nummer 8? anki, hon är ärlig. det är bra
Brukar du och nummer 16 träffas?
bella björx, ja typ.. flera gånger i veckan woho


åh, hatkärlek till listor
nu ska jag börja dra mig,
umeeeå here we comee
ses på onsdag mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0