PAIN!!!

jo många pratar ju om hur ont det gör att få sendrag. om jag böjer mina tår på ett speciellt sätt och spänner vaden så känns det som att jag skulle kunna få sendrag, men jag har aldrig vågat testa full ut. ikväll råkade jag hålla kvar liite för länge i precis rätt position och OJOJ. sendrag för första gången i mitt liv, förstår varför alla skriker. nu är jag rädd för att råka böja mina tår i samma ställning igen. men på ett sätt var det lite coolt? jo. ska vara lite mer försiktig med mina tårböjningar i framtiden.

förresten sov jag mellan 17.00 & 20.00 idag, lätt match att somna ikväll dårå!
ha det bra (få inte sendrag) hejdå bus

Kommentarer
Postat av: sara

chill att du gillar och ogillar bensbyn(I) fett värt (y)

2008-09-30 @ 22:23:56
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0