varning

ni vet känslan då man var liten och tappade glassen på marken? den känslan har jag just nu, fast tvärtom. jag är helt enkelt lycklig och glad!

stadslivet är helt grymt bra nu när jag är i denna roliga ålder. vad jag hittar på då vi bor här i lägenheten är en hemlighet, men kan säga att det är underbart och det handlar om olagliga saker. nej nu skojade jag, vi är lagliga (oftast) och allt rullar på som en cykel utan bromsar i nedförsbacke!

sen måste jag säga att det är med en skräckblandad förtjusning som jag formaterade om datorn förra veckan. skräcken att någonting ska sluta fungera och förtjusningen att allt skit försvinner och datorn blir snabb igen. ja, så vad händer då då? jo, som tur i oturen försvinner alla miljoner virus, men som otur i turen så slutar internet att fungera. har alltså varit utan internet hemma i byn i nästan 2 veckor, hoppas det är tillbaka då jag kommer hem igen!
då undrar säkert alla dumma mobbare vad jag gör då jag inte har något internet i BENSBYN? ja, det ska jag tala om. jag tränar (hör och häpna) sen brukar jag läsa, och ligga på min säng, kolla upp i taket och lyssnar på lars winnerbäck. då förstår ni ungefär hur illa det har varit för mig där hemma i byn. även fast jag som är van bybo tycker det är avslappnande så förstår säkert inte ni andra mina tankar, men det är nog ändå för mycket begärt : )

klagar iallafall inte på att få ha internet nu då vi bor i stan!
sköt om er & tagga till tusen för ikväll! ; )



tyvärr har jag inte bilder på den här datorn, så jag får helt enkelt fixa lite
själv! detta är jag vickan o linnea i den fina läggan :)


Kommentarer
Postat av: Bellababy

AHHH fyfan vad snygga ni är !!!!!!! snyggaste bilden ever på er tre;) pussss babies;) <333 haha

2008-09-12 @ 17:00:23
Postat av: hannaf

grymt söt bild m¨ste jag säga :)

2008-09-15 @ 10:05:39
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0