8)

idag var en sådan dag som man trodde var varm, men när man kom ut var det pisskallt. lurendrejjeri. dock så regnade det ikväll och det är alltid lika uppskattat såhär i snö-smältartider.

jag har skrivit klart samhällsläxan halvt. min plan var att skriva klart hela idag och chilla imorgon, men jag råkade somna en stund så det gick icket. får ta det imorgon istället. jag var hur som helst bättre än hanna som lämnade böckerna i skolan och inte har kunnat skriva ett ord ikväll. syyynd för den klantskallen, tur för mig. nej jag driver. det är synd om hanna.. (haha) puss på dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig men skolan kan jag bränna!

2009-04-28 @ 22:19:00
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0