bongo bong

jag bestämde att jag skulle lyxa till det litegrann idag, sista kvällen som jag är ensam hemma. så jag bestämde att jag skulle gå ut och äta. och det gjorde jag också. inte ut och äta på restaurang, utan ut och äta på altanen. det var skit mysigt. jag satt där och lyssnade på droppande vatten, fåglar, med solen i ögonen och god mat. dock blåste det så mycket att min hårdbrödmacka blåste bort, men som tur var landade den med smörsidan uppåt. det är typ once in a life time. nu är jag svinmätt. jag tror inte min kropp mår så bra av att jag bara äter två gånger på en hel dag. frukost och middag, mer än så orkar jag inte göra. det tar faktiskt på krafterna att fixa mat. mmhmm. men jag lever och mår gott ändå. nu är det bara en dag tills mamma kommer hem och lagar middag till mig 16.30 varje dag så jag lär nog överleva.
saknar mjölken dock. den är slut för någon har varit här och druckit alldeles för många koppar oboy (ta åt dig bella)

nu ska jag gå och vara nervös. he-he hejdå


Kommentarer
Postat av: o'boy lover

det var faktist bara 1,5 glas o'boy :(:( jag sparade ju en skvätt mjölk, dåre! :o

2009-04-19 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0