lite text från en låt


I hope you didn't expect
that you'd get all of the attention



här sitter jag och suger på karamellerna alldeles ensam. och det är inte lika gott.
ska gå och hämta lite vanligt godis så jag kanske slutar tänka på dessa hemligheter. det är otroligt pirrigt. nu håller jag på att dö av törs också, så måste dricka vatten. har ni förresten tänkt på att det inte finns något ord när man är otörstig. det finns ju hungrig-mätt. men inte till törstig. -är du hungrig? -nej jag är mätt. -är du törstig? -nej jag är otörstig. vilken tabbe i det svenska språket. om det nu inte är jag som är ute och svammlar. hojta till om du kommer på vad det heter, för jag vill mer än gärna veta. nu håller min hals på att torkas ut så ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Bella, den vise

hjärnan överhettas

2009-04-20 @ 00:31:01
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Bella, den vise

men förifan, detta är ju inte normalt det ska stå : hjärnan överhettas , med STJÄRNOR på båda sidorna , som betyder att det är nåt som händer/nåt jag gör. men tydligen så är det för mycket begärt och texten blir istället FEEEEEEEET :@ jag är för vis för att detta fenomen skall uppstå!

2009-04-20 @ 00:33:39
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Linnea

Bästa låten ;)

2009-04-20 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0