onsdagmorgon

igår kom jag att tänka på en riktigt smart idé. jag tänkte att eftersom jag är så trött på morgonen så kan jag gömma mobilen så jag är tvungen att leta den på morgonen när den ringer = jag blir piggare.

sagt och gjort. jag gömde mobilen under lite böcker, somnade och vaknade när den ringde. tyvärr hade jag lite bättre minne än jag trodde, så jag mindes exakt vart mobilen var och hur jag skulle göra så den slutade ringa. så jag tog mobilen, snoozade och la den bredvid sängen istället. och ännu en dag snoozade jag för många gånger. som tur var hade jag inte världens klädproblem idag så jag är faktiskt redan färdig. det är inte ofta det händer!

idag ska jag rädda liv. så borde livet alltid vara.
godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0