kom ihåg

känns fortfarande väldigt overkligt. jag kan ta mig in till stan idag om jag skulle vilja, trots att det är lördag. det är inte ofta det händer! nu är jag inget isolerat offer längre, det känns magiskt. det bara pirrar i magen när jag tänker på att jag kan köra bil när jag vill. jag fick ett erbjudande att få köra en extra lång risig graffitimålad merca senare, haha.. det hade varit en syn för gudarna! skit kul. på riktigt alltså. måste tacka ja om dom frågar på allvar!


nu ska jag göra en lista i brist på annat att göra. vi ska inte äta förrens halv sju idag.. jag tror jag dööööör. måste ta bilen och fördriva tid kanske? jävlar vad gött! jaja här kommer listan som jag tog från jompo

OM DIG...
1. Namn - anna ulrika nilsson
2. Bor - bensbyn hehe
3. Syskon -  en bra brorsa 
4. Ålder - 18
5. Född - 19 mars 1991
6 Ögonfärg -  gröna/blå/grå/svenne
7. Längd - 171 cm
8. Skostorlek - 38/39
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - fiskarna
11. Hårfärg - blond

DAGENS...
1. Låt - volbeat-still counting. linnea tvingar mig att lyssna på den haha
2. Saknad - solen
3. Kläder - jeans, vitt linne och en beige tischa
4. Smink - inte ett smack än så länge
5. Underkläder - jo
6. Mat - macka, körkorts-tårta som mamma köpt & ett äppel
7. Köp - joggingskor
8. Göra sen - köra bil i guess. hoppas jag
9. Godis - inget, men tårtis är ju som godis
10. Pinsammaste - springa på löpbandet när jag köpte skorna :$

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - har aldrig gjort det, men kan tänka mig att det är mysigt med rätt sällskap (fast det är ju allt)
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: lillfingret, svin starkt
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - njae inte direkt
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - jag ger komplimanger som jag verkligen menar. men alldeles för lite tyvärr, skärpning där.

5. Är du nöjd med ditt förnamn - jo, men nilsson byter jag gärna ut. ska gifta mig med något fint efternamn (och fin kille)
6. Du tycker att du själv är smart - jo det är jag väl
8. Vad är det bästa hos dig - det får ni svara på själv
9. Har du bra självförtroende - jag klarar mig
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många oftast
11. Du tycker om att vara med tjejer - ja, tjejer är gulliga
12. Känner du dina grannar - har inga grannar (bor i bensbyn, hallå?) nej men inte direkt.
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit och röd
14. Använder du BH varje dag? - jo
15. Svär du ofta - jo, lite för mycket, men inte överdrivet
16. Gillar du skolan - helt ok ibland
17. Har du någon gång skolkat ? - jo det har hänt
18. Spelar du något instrument - nej, men spelade blockflöjt i mellanstadiet
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, basket, ridning
20. Har du några tatueringar -  nej
21. Har du några piercningar -  öronen bara
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha alldels för många. kan typ fastna och sitta och kolla hur länge ibland. inte för att jag tycker att jag är snygg, utan det är bara facinerande
23. Tycker du om djur - jag älskar djur innerligt

BRUKAR DU...
1. Sova - jo. för mycket tycker vickan
2. Ta mediciner du inte borde ta? -tror jag väl inte
4. Snusa - nej, en gång hittills och det lär dröja tills det blir igen
5. Dricka - jo det kan vara gott när man är törstig och sugen
6. Skada dig - ibland. inte så ofta jag är rätt lugn
7. Klä dig i svart - jo älskar svart
8. Hata folk - nej jag hatar inte folk så lätt
9. Lita på folk - ja, jag har lärt mig vilka man kan lita på. men resten har jag svårt att lita på
10. Skada dig med flit - njae förrutom cutta mig på tummen någon gång i månaden
11.Drömma mardörmmar - väldigt väldigt mycket
12. Gå i skolan - jo
13. gå i kyrkan - nej bara speciella tillfällen (bröllop, begravning, konfa osv)
14. Ljuga - jo

 

NÄR...
1. Åt du senast - nyss eller typ 7 minuter sen
2. När läste du en bok senast - länge sen nu :( minns inte riktigt
3. När köpte du något - idag! ...eller mamma betalade
5. Sjöng du senast - idag i bilen (fan vad cool jag är)
6. Klagade du senast - minns inte riktigt
7. Klantade du dig senast - igår när jag höll på att köra in i en bil heheh (a)


HAR DU...
1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - inte vad jag vet!

3. Någon annan psykisk sjukdom - haha
4. Skadat någon -säkert
5. Färgat håret - jodå
6. Några piercnings - jo bara i öronen dock 
7. Några tatueringar - icke sa nicke

8. Egen dator - joo, gött
9. Gjort bort dig rejält - haha

 

ÄR DU...
1. Snäll - kfsnfnfffs
2. Snygg - fsggsgd
3. Söt - gsgdgsg
4. Lång - mjo
5. Kort - nej
6. klantig - njae
7. Tönt - de flesta säger det, men jag tror bara de är avis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0