ingenting kvar

Jag hade sett fram emot att ta en lång promenad idag. Men då hör bella av sig, och vill ut på krogen. Jajjemen säger jag. Jag duschar, börjar fixa mig, och känner att promenaden kan jag ta en annan gång. Nu ser det ut som att utgången blev inställd. Men jag är fortfarande lika nyduschad. Vilket gör det omöjligt att ta en promenad nu (för då blir jag ju smutsig, och jag har renbäddat sängen idag. och nej, jag kan inte duscha två ggr på en dag). Så nu sitter jag här. Lika tjock som för 40 minuter sedan.

I ett sånt här läge hade jag gärna kunnat äta kakan och ha den kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN OM MAN ÄTER KAKA BLIR MAN TJOCK OCKSÅ!!! AAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!

2009-08-14 @ 13:23:17
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

sluta skriva i gåtor anna, jag fattar fan aldrig vad du skriver :O

2009-08-14 @ 16:36:49
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0