schema

Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta. Onsdagen var ju väldigt fin iallafall. Jag trodde inte det var lagligt att man får gå till 17.00 två dagar i veckan när man går i trean. (Eller jaja, jag vet att det är lagligt, men det är INTE okej)
tjohooooo... :-)


Kollade förresten på vårterminen schema, och då blev jag lite lyckligare. Det kanske inte är så dumt att gå i trean trots allt. Sen mååste jag bara få berätta.. Jag vaknade klockan 10.00 av mig själv imorse, och VAR PIGG. Det var skrämmande. Tjing tjing! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har också lagt in mitt schema och då hade jag inte sett att du hade gjort det, inte för att det spelar nån roll kanske men du fattar.. :)

2009-08-22 @ 10:54:09
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju inte lägga in för både vt och ht, då fattar man ju inget ;P

2009-08-22 @ 10:58:10
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0