stort behov

Jag har lovat mig själv att inte köpa en ny mobil eftersom jag alltid råkar förstöra dom, på något underligt sätt. Tyvärr visade Vickan mig en mobil som ska komma ut senare. Jag blev kär. Den har till och med en spegelknapp som man kan använda när man vill spegla sig själv i skärmen. HUR COOLT är inte det? Som sagt, kär.

Men jag ska inte inte inte köpa någon ny mobil. Dom går alltid sönder. Den enda mobilen jag har lyckats hålla vid liv är mina kära nokia som är både stöt-och-vattensäker. Den har (tyvärr) fått komma tillbaka mig nu, eftersom mina andra har gett vika. Men denna stötsäkra och vattentäta mobil sviker mig aldrig verkar det som. En riktigt klippa.


Fast juste. En liten update. Glömde bort att Sony Ericsson suger. Min förälskelse försvann plötsligt och min kärlek till nokia kom som en påminnelse :-)






en bild på den coola mobilen med spegeln!  inte min nuvarande

Kommentarer
Postat av: blomsky

nokia i våra hjärtan <3 snart kommer min mobil, ÄTNLGEN!!

2009-08-12 @ 17:29:21
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0