what iiiif

Jag ogillar att jag inte kan skriva ut alla roliga (roliga?) saker som händer mig. Mina vänner får ju skratta iallafall, så det bjuder jag på.

Just nu känns den här skitbloggen mest som.... skit. Men det är väl så det ska vara. Allting är skit, och jag älskar det. Precis som det gatubarn jag är! smajl


Förresten så hade jag sjukligt kul igår.
Först kände jag mig som en kung vid frukosten, sen åkte vi en cab-bil, sen paddlade vi. sen var jag så outvilad (finns det ens ett ord som heter så?) så jag somnade när vickan var på besök. Vickan for hem med kommenteren "jaha, du var ju social... nu åker jag hem!!" jag svarade "okej, släck alla lampor". VARFÖR ÄR JAG SÅ TRÖTT? uuuuundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0