dröm

OKEJ, innan jag börjar plugga måste jag få berätta vad jag har varit med om inatt

- varit utomlands
- glömt solskyddsfaktor och bränt mig
- det brända hann gå över och jag blev brun
- träffade en helt sjukt snygg kille
- som jag boxades mot
- jag vann
- båda var jääätte blodiga
- men var ändå med i ett luciatåg
- vi blev kära i varandra (jag är fortfarande kär)
- jag var plötsligt hemma i sverige igen
- på studentfirande med hanna, simon & tom
- vi var tvunga att krypa under träden på marken för att ta oss fram
- de vita klänningarna blev bruna
- vi var glada ändå
- vi hälsade på på någon gård ute i gamla stan
- där fanns det ett gulligt lamm som vi klappade
- sen bestämde vi oss för att hälsa på karl den 12:e

Sedan vaknade jag, så jag hann aldrig träffa Karl. Och jag är fortfarande kär i den där killen..... Han var perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0