LL

Jag satte mig ner och lyssnade på Lasse Lindh idag. Och läste igenom några av hans låttexter. Det var helt magiskt vilken fin låttext jag hittade. Om jag inte hade varit så glad som jag är och om klockan hade varit lite senare på kvällen hade jag brytit ihop vid det här laget. Bara för att texten var så..... rätt. Men nu är jag glad, så texten är bara fin för mig. Inte sådär outhärdligt smärtsam som vissa texter har en tendens att bli.

När du gråtit dig torr, du slagit dig blå och när du ramlat omkull
När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta
Ligg då kvar, för det är okej att vara svag
När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt
rum känns så stor att du inte kan andas
Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra.




TACK & HEJ DU FINA TJEJ
(antar att det bara är tjejer som läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0