07.30!!

jag har hunnit fixa mig, äta frukost, läsa tidningen, plockat ihop alla (vilket var väldigt många) kläder i mitt rum och jag har hunnit bädda min säng. jag har även läst igenom lite nk. ändå vaknade jag bara för en timme sen. ibland är jag så effektiv. (blir nästan rädd för mig själv)
jag ska till mormor i helgen förresten. tyvärr kan jag ju inte säga "det är skönt att komma bort ifrån all stress", för jag tycker det är ganska lugnt i bensbyn redan som det är. men nu ska jag ge mig, jag ska nog inte jämföra bensbyn med korpilombolo direkt. senast jag frågade mormor var det bara 7 st person som gick i sjuan, ha-ha. i bensbyn finns det dock inget högstadium, men det går iallafall minst 25 st personer i 6an. det är starkt!
nu ska jag kilevippa, tjohej :) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj är du sjuk ;) haha

2009-02-27 @ 22:12:18
URL: http://jeeennyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0