ingen skada skedd

jag somnade med ett leende på läpparna sent igårkväll.
mina fina sov hos mig. det kändes tryggt.
vaknade imorse av att V pratade med L
"jag har varit vaken sen halv tio, jag fattar inte hur hon kan sova så länge!"
hon menade mig.. såklart. jag älskar att sova.

jag övningkörde idag också. jag testade att sladda osv på isen. kände mig ganska cool!
sen körde jag i en rondell. och eftersom det var så mycket snö såg jag inte vart vägen gick, så det var inte så lätt att veta vart jag skulle köra ska ni veta..
jag: här är det bara en fil va? så jag behöver inte tänka på vart jag kör?
pappa: nej...   eller.. du behöver ju kanske inte köra upp på trottoaren..
jag: nej men OJ, haha! jag såg den inte! 

sen brak bam bom så var jag nere på vägen igen.
som jag alltid har sagt: på hertsön kan vad som helst hända



[email protected]

Kommentarer
Postat av: Bella

ni är finaste :) tack för att ni finns nu då ni behövs som mest och nu då det är som svårast <3

2009-02-07 @ 15:37:25
Postat av: Anonym

hahahahahha på hertsön kan allt hända :D:D

2009-02-08 @ 12:04:14
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0