jag sitter vid fönstret i mitt rum



här är en bild på utsikten från mitt fönster. det var så fint ljus, så jag var tvungen att ta en bild. men tyvärr fångade jag inte det finaste ljuset på bild. det brukar bli så. men det kanske är kul för er att se min bedårande utsikt iallafall, tänkte jag, och vänlig som jag är tog jag detta förtjurande fotografi erbart för att visa er.
tänkte att det var lika bra att ta kortet rakt framifrån så ni fick se ett av mina grannhus också. för åt höger är det bara skog. och till vänster är det (trott eller ej) också skog. mest tallar, om ni undrar. ganska fina, om ni undrar det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ... du visar den bästa sidan av bensbyn;) glöm inte att lägga ut bilden då Lea borstar tänderna på altanen i stugan;) inte o leka med!

2009-02-09 @ 17:48:30
Postat av: Bella

///////////BELLA

2009-02-09 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0