se möjligheterna

postkoden 975 97 (tror jag det var) vann på postkodmiljonären i helgen. jag bor på postnumret 975 96, så det var riktigt nära. tänk att det var såå nära mig, av alla ställen som kunde vinna i hela sverige. coolt. men nu är det lika bra att aldrig gå med i postkodmiljonären för mitt sinne säger mig att det aldrig kommer bli 975 96 som vinner. det är nog ganska liten chans att våra byar kommer vara med i det programmet igen. ungefär lika stor chans som att vickan kommer sluta tänka negativit. (alltså väldigt liten chans för er som inte känner henne)
men man ska aldrig säga aldrig.

förresten. vi har ju bott här i läggan nu flera dagar, och åker hem igen på tisdag. vi skulle ha en riktigt nyttig vecka denna vecka och träna på inpuls och äta nyttigt. ni kan ju gissa hur det gick.. heeh
efter ett antal godisar, kakor, ett max besök, och ett hela orört gymkort sitter jag här ändå. lika lycklig och inte sörjandes. vi tar tag i det här senare helt enkelt. precis.

tack för mig
tack mig själv
tack anna
tack mig själv
tack mig själv
tack anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0