tidsfördriv

jag testade att göra yoga på morgonen idag. jag  blev väl rätt varm iallafall. men jag kände mig lite för... sentimental eller vad man säger. jaja, det var skönt. men bara om man har mycket tid på morgonen. jag kommer iallafall inte byta ut frukosten mot yoga. det är jag för hungrig för att göra. men om jag mot förmodan har mycket tid på morgonen kanske jag kommer köra den där solhälsningen fler gånger. det är nog bra för mig att sträcka ut mina muskler lite. jag kan inte ens sitta på mina knän uan att det gör ont. så det är nog bäst att börja träna nu, annars kommer jag väl vara helt orörlig innan jag är 18 (och det är typ en månad tills dess). med tanke på alla stön och pustningar som alla gjorde då vi hade yoga på idrotten, så tror jag inte bara det är jag som behöver träna på min rörlighet, om ni förstår vad jag menar.

jag känner mig glad idag också. slutar fem, men det gör faktiskt ingenting. känner mig inte stressad (det är nog yogans förtjänst, heh) och jag ska svettas på inpuls efter skolan. det här kommer bli bra. nej nu måste jag jobba på min hemsida till datan. för alla som vill veta: den är ful som fan. kanske borde börja träna på mitt självförtroende på morgonen istället för att träna yoga? nåja... hade då jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0