utsikt

bella påminde mig om att jag glömt visa den fina utsikten i bensbyn.

av bilden att döma ser det ju riktigt fint ut, eller hur? men jag kan få ta och meddela att ibland är det riktigt jobbigt att gå ut för att hämta posten (postlådan ligger bakom den stora jordhögen långt där borta på "ängen", om ni ser)
men som jag brukar säga; allting går. eller ja, om man bortser från små barn och trasiga klockor.


men bättre sent än aldrig, som det så fint heter. varsågoda!
(ser ni förresten att träden är lila? inte ofta man ser sånt.)


linnea beundrar, hon tycker det är så fint så hon dregglar

Kommentarer
Postat av: Bella

det är så det ska va , livet i bensbyn, finns nåt för alla..

2009-02-11 @ 14:55:07
Postat av: Jenny

haha men det där är ju linneas stuga ;)

2009-02-11 @ 17:15:40
URL: http://jeeennyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0