as long as no one knows, then nobody can care

jag tänkte bara säga att jag & vickan RÅSPÖADE andreas & linnea i "med andra ord" igårkväll. man behöver inte vara bra på att förklara för att vinna. bara man känner varandra nog väl och tänker likadant går det lekande lätt. här kommer en briljant förklaring av mig som vickan förstod direkt.

jag: det är typ en mäktig människa i något annat land. jag vet inte om han lever eller är död, men namnet låter som en hund!
vickan: FIDEL CASTRO!

nu i efterhand förstår jag inte hur det gick till, men bra var vi.
hehe jo förresten, ska visa denna fina bild. jag slutar nog aldrig förvåna mig själv över hur bra jag är i photoshop (och för att inte tala om paint!)
hejdå med er :)


Kommentarer
Postat av: bella

fagert, mycket fagert

2009-01-03 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0