ett helvete

ibland skrämmer jag mig själv.
jag ska ha en redovisning om blodet imorgon på nk lektionen. jag vill inte ha den. och som mamma säger:

 "du verkar mest gå runt och gruva dig om hur jobbigt det är, istället för att sätta dig ner och göra klart det. du har ju pratat och gruvat dig för den här redovisningen i mer än 1 månad nu."

min mamma har rätt. men det är så fruktansvärt tråkigt så det är lättare att gå runt och prata om hur jobbigt det är, än att faktiskt ta tag i det. tyvärr. idag är det hur som helst sista dagen så nu måste jag plugga. på riktigt.

och nu till det som gör att jag skrämmer mig själv;
inatt drömde jag att jag skulle ha min redovisning. men birgit (läraren) hade på något sätt blandat ihop allting så jag fick tydligen inte ha min redovining. då blev jag jäättte arg och ledsen så jag började gråta huur mycket som helst. jag gick runt och grät och grät och grät över hela skolan bara för att jag slapp ha lektionen...?

det var som att jag verkligen ville ha den där redovsiningen, och att jag verkligen inte ville skjuta fram den några dagar. helt stört ändå. om jag ska försöka tolka den drömmen tror jag det var så att min kropp försöker intala mig att det kanske kommer bli bra trots allt. och sen är det ju ALLTID skönt att ha gjort bort det.

NEJ NU SKA JAG BÖRJA, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0