you're beautiful, that's for sure

jag satt och lyssnade på nelly furtado och pluggade lite körkortsteori då mina tankar flög iväg till tvprogram. jag kom och tänka på vänner. och då slog det mig, nelly furtado och vänner. ni vet monica i vänner, cortney cox. och sen nelly. deras utseende. det är ju slående likt varandras. jag blev nästan (bara nästan) lite rädd.
så jag var bara tvungen att sätta ihop några bilder och visa er! jamenar, vem är vem?
okej, man ser ju vem som är vem.. men ni fattar poängen. jag tycker iallafall sånt här är coolt.
några mer som är lika är min förra so-lärare fredrik och jim carrey
och icket att förglömma, ogarn och björn gustavsson.
jag tycker det är coolt när man är lik folk. sådär riktigt lik.
tyvärr är inte jag sådär riktigt lik någon. den enda jag är lik som någon har sagt är peyton i oth. saaay what? inge likt ju, och inge kul. fast hade iofs varit kul att vara lik henne, eftersom hon är snygg. men ja.. nu avrundar jag här. tjing!


Kommentarer
Postat av: J

dom är ju sjukt lika! ;o

2009-01-21 @ 17:39:45
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: hanna

aaaaaaaaaaa sjukt lixxåm! ;)

2009-01-21 @ 19:50:46
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0