GNÅ

stormen gjorde så jag inte hade något internet igår (jag bor ju i bensbyn som sagt..) så jag säger det nu istället: GOTT NYTT ÅR!

ja vad ska jag säga, 2008 har varit bra och jag tror 2009 också kommer bli bra. det blir nog vad man gör det till helt enkelt. mina höjdpunkter från 2008 är nog ganska lika alla andras. sommarlovet, människorna, festivalerna, resorna, upplevelserna. jag känner mig nöjd och det känns bra att 2009 kommer nu, det är efterlängtat. tänk krogen, körkort och alla andra saker man kan göra när man är 18. men jag tycker det kan vara år 2009 resten av livet, som det känns nu. jag vill inte bli äldre än 18! möjligtvis 20 kanske... ja men detta blir grymt iallafall. som sagt, det blir vad man gör det till, så se till att göra 2009 till ett PERFEKT år.
gott nytt år då älsklingar


och här kommer lite bilder på mig genom året (och mina kära vänner såklart!)


några roliga fester har det allt blivit


endel har man tyvärr tappat kontakten lite med, men hoppas ni vet att jag
aldrig kommer glömma tiderna då vi hade som roligast och jag inte skulle
tveka om ni vill göra om allting 100 gånger till! det gäller alla mina vänner.

 

och födelsedagar har det också varit! men jag måste nog säga att år 2009
kommer födelsedagarna bli tusen gånger bättre, när de flesta fyller 18!
jag kan inte fatta det. UNDERBART är ordet!



okej, tro det eller ej. men skolan har faktiskt varit kul.. vissa lektioner. oftast
är det klassen som gör det kul, och inte lektionerna. men så är det väl alltid?



släkt,familj, vänner. alltid lika viktigt. spelar ingen roll vilket år det är.


jag säger bara ett ord: LED2B


sommarjobbet var en klass för sig, men riktigt kul! alla utbildningar med 
blomman var ng ändå roligast. när vi gick vilse, åt lunch på 1 minut och
smålog mest hela tiden. LIVET



alla VM matcher! jag älskar att träffa människor och när man märker att
man verklige passar ihop och man bara vet att man kommer ha roligt
tillsammas. det är kul.



jenny. midsommar. sommar överhuvudtaget. mysigt helt enkelt.


KLIPPAN<3 ja, en bild säger mer än tusen ord, eller hur?


PDOL, yeahyeah


LK, wowwow


som ni ser så är det mest bilder från sommaren. det finns olika orsaker till det. den första är att man faktiskt tar mer kort på sommaren och den andra är att på sommaren händer helt enkelt de roligaste sakerna på året. som är värt att ta kort på alltså.
okej nu räcker det, jag säger det eeen gååång till
GOTT NYTT ÅR!







Kommentarer
Postat av: sofiaa

JAA!! Anna vi ses ju aldrig mer.:( Måste styra upp det! Alltså tiderna vi hängde och gjorde sådär roliga saker kommer jag fan aldrig glömma! Fler gånger önskas :)

2009-01-06 @ 12:55:54
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0