fötter

här sitter jag. med massvis med olja, plastpåsar och strumpor på fötterna. och en klocka som visar på en alldeles för sen tidpunkt. imorgon när jag vaknar kommer jag var trött. men fötterna kommer även att vara väldigt lena. gudomligt. tog en fin bild på mina fötter också, så ni får se exakt vad det är jag pratar om. bör testas hemma, eftersom det är underbart. och på tal om fötter så ser ni min fina mysis som ligger och steker på min lampa. han är söt och har magneter på sina fötter, så han kan sitta fast lite varsomhelst. coolt, tycker jag. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johan

Blev dom leeena nudå? :D

2009-07-03 @ 08:27:49
Postat av: anna

haha, ja jääätte lena! jag tycker du borde ge det en chans och testa :D

2009-07-03 @ 10:47:57
Postat av: Anonym

HAHA du är verkligen rå-töntig!

2009-07-03 @ 15:17:24
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0