lilla hjärtat

när allting går dåligt. när allt känns jobbigt. när humöret är nere i botten. när man inte har en person som tröstar en. då känns det iallafall skönt att ha en person som man kan skylla all skit på.



och på tal om skit så hatar jag all elektronik för tillfället. min "vanliga" mobil laggar sönder (inte så konstigt efter toa-bad, balkong tappning osv..), min gamla mobil som jag är tvungen att ha just nu är dum mot mig. plus att den är tjock som en gris. min vanliga mobil är smal och fin. jag kan ha den i min bh utan att det syns när det är festivaler. om jag skulle ha den gamla mobilen i bhn så skulle ena bröstet se mycket större ut, det är kanske inte så fint. så jag saknar min vanliga mobil. om du läser det här, du är bäst, snälla börja fungera igen. det har inte varit meningen att såra dig. jag lovar att jag aldrig kommer svika dig igen. aldrig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0