na na na na heey

Jag köpte en fickplunta idag på Clas Ohlsson. Här kommer konversationen mellan mig och mannen i kassan.

Han: Inte ska du väl ha sprit i den här sen?
Jag: Nej, haha, absolut inte.
Han: Jag tänkte väl det. Det blir väl smoothies för hela slanten?
Jag: haha, det är klart. såhär i festivaltider och allt.
(jag betalar med kort och slår koden för fort, så alla siffror hinner inte slås in)
Han: Oj, nu var du allt lite för snabb.
Jag: Ja, den hann visst inte riktigt med
Han: Nej, den är ungefär lika seg som en efterfest efter en festivalkväll
Jag: Haha, ja det är tydligt.
(tillslut fungerar det och jag kan betala)
Han: Haha, sådär varsågod. Hoppas du får en trevlig helg!
Jag: Det ska jag ha, tack så mycket!


Mer sånna gubbar till sverige tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0