uh hu

"Hi guys! this is Daniel Lindström. Check out my new song right here on spotify. I hope you like it!"



Ärligt talat så gillar vi det inte alls. Jag tror hela svenska folket ogillar Daniels otroligt fula engelska och äckliga reklam som kommer och stör hela spotify när jag lyssnar. Mhm, nu fick jag ur mig det hatet. Blä på honom, och resten av alla miljoner spotifyreklamer. Det börjar nog bli dags att köpa spotify premium, eller vad säger ni? Det skulle nästan vara värt det. men eeehmm NAE :-)


Dock ger jag all min kärlek till spotify ändå, trots reklamen. Då vet ni. Tänkte bara så ni slipper sitta och fundera på det :-)


Kommentarer
Postat av: blöööööööm

men har ju sagt tusen gånger att jag hatar reklamen men du har alltid sagt "den stör typ inte mig :))".. GRATTIS anna nilsson för reklamen SUGER!

2009-07-29 @ 02:56:54
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha.. ja men nu börjar den gå mig på nerverna. iallafall daniel..... och "HEJ förlåt att jag stör igen" tjejen. AAH :D

2009-07-29 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0