6

pratade om sex och sexpartners för ett tag sen. en person sa detta: "det är klart att man får ha sex med hur många man vill, men det är ju fortfarande smutsigt om man har det med många. det är samma sak som att man skulle bada i lera, man kan ju göra det om man vill, men det är fortfarande smutsigt."


haha, väldigt rolig liknelse, men jag kan inte hålla med. jag tycker inte det är smutsigt någonstans om jag ska vara ärlig. bara man gör det med stil, ni förstår vad jag menar. om man har lust får man väl ha sex med hur många man vill. och jag tycker faktiskt inte att det är värt att bry sig om andras lustar.

tänkte bara påminna er om att jag inte pratar om mig i det här inlägget, utan personer i allmänhet. att man kan bry sig om sig själv lite mer, istället för att klanka ner på alla andra. ville bara säga det, för jag tycker folk har en förmåga att glömma bort det.

och nu blev min blogg helt plötsligt väldigt sexig, så det är bäst att sluta innan det går för långt. hej pa h ejpa!

Kommentarer
Postat av: Bella

våran teori angående sex är den enda rätta anna!

2009-06-22 @ 18:03:15
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa, fan va hett!....

2009-06-22 @ 18:57:43
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0