I'm not scared of dying I just don't want to

när det regnar känns det som att det aldrig någonsin mer kommer bli sol. jag fattar knappt att solen existerar då det regnar. det är samma när det är sol, fast tvärtom. då känns det som att inget moln i världen kan försöra det fina vädret. tyvärr så kommer det moln iallafall. det är så det är i sverige. ikväll ska jag bada bastu och tillbringa lite kvalitetstid med mig själv. imorgon jobbar hela världen förrutom jag, så då ska jag också vara ensam. ensam med mina underbart fina tankar. och en bra bok. det låter faktiskt inte helt fel det heller. hare finemang!



jag och stina på skolavslutningen.
vi ville ha en puss, men var för ful(l)a. så det bidde inge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0